20100624

doğum günü üzerine

bu doğum günleriyle kafayı bozdum ben sanırım. çok saçma! her sene her sene tarihi aynı olduğu için doğduğun günü neden kutlarsın ki? hem sadece bir gün! tek bir gün!! 364 tane doğmama günüm var. onları da kutlayın. hatta her doğmama günümde gülelim eğlenelim. hem doğmama günü kutlamak, insanlarla daha çok ortak paydada buluşup, toplu eğlenceyi artırmak için de güzel bi düşünce bence. düşünsene en azından 363 gün en yakın arkadaşınla senin doğmama günün. kutlanması gereken bir şey varsa o da doğmama günüdür.

2 yorum:

cebimdekimatara dedi ki...

hah dün benimkiydi gerçekten arkadaş olduğum bir iki kişininki dışında doğum günü kimseyle kutlamam. dünde zaten kutlamadım kimseyle uzakta arkadaşları. bir iki telefon görüşmesi ,ailemden tebrikler tamam. okulda özellikle gizli tuttum çünkü samimiyetine inamadığım insanların çook değer verdikleri biriymişim gibi davranmalarına katlanamıyorum. en büyük potu ablam kırdı ama tanımadığım hiiç merakta etmediğim arkadaşlarını topla gel eve doğum günümü kutlamaya oldu mu be yine aynı duruma düştüm

D. dedi ki...

1. Sıkıldın mı?
2. İki nesnel anlamda insanlar aynı zamanda bile yaşamıyorlar, bir örnekle açıklarsam, benim birini varlığını algılamam belli bir süre teşkil ediyor, dolayısıyla o kişinin bulunduğu yerde bulunmasıyla benim onu algılamam arasında hep bir fark oluyor,dolayısıyla, gün yok, ay yok, yıl yok, dakika da yok, saniye de yok.
3. Bence bayağı artist bir şey yazdım, belki bir iki kız düşürürüm ha kanka?? Bizim hocadan çaldım görüşüde.