20100604

yarımalak

a- şekere noldu?
b- bırak şimdi şekeri;eridi gitti. bir güç, bilmediğimiz bir güç onu eritti.
...
a- off...daha ne kadar beklicez?
b- bilmiyorum,birazdan gelir heralde.neyse,nerde kalmıştım?
a- bilmem, hatırlamıyorum ben.
b- hah tamam, gittim kızın yanına oturdum. 'neden ağlıyosun?' dedim ona. baktı bana şöyle bi,süzdü.
a- ee, sonra noldu?
b- neden ağlıyosun? (a'ya döner) işte aynen böyle süzdü.
.
.
.
kendi kendime yazmaya çalıştığım kısa oyunun bir parçasıydı. ama hala yarım.

3 yorum:

D. dedi ki...

Öncelikle bekleme teması yeterince işlenmiş bir tema absürt bağlamında. Alt metin olarak yeterli ve akan bir yapı görüyor olsam da, yaz da okuyayım da oynayalım, hem fena değil gibi ama şey işte absürt ü destekleyecek alt metin eksikliği çok tehlikeli bir şey ama zaten yöneten kişiye göre yeterince değiştiği ve çok bariz bir biçimde sen yazarsan ben yöneteceğim, için problem değil hallederiz kanka sen yaz bitir.

D. dedi ki...

Sen bitir ben yönetirim.Alt metini de bir biçimde hallederiz, ama beklemek biraz problem fazla klasik absürt için, gerçi iletişim yokluğu zor başka türlü belli etmek vs vs

Cogito dedi ki...

bi kere saçmalık. bi şeyle doldurmaya gerek yok, harbiden öyle:)