20090205

hummm ok?

evet,cok fazla gunluk havasina burundun ve hemen bu durumdan kurtulman gerek.defterlerine nasil davraniyorsan,buraya da oyle davranman gerek,siradan bir gunluk gibi degil;ayni defterinmis gibi yani.
(now playing massive attack-safe from harm)
su anda ihtiyacim olan sadece iki sey kaldi:sigara ve bira.aslinda ne yaparsan yap,kimsenin ihtiyaclari bitmez.onlar olsaydi da tualete ihtiyacim olcakti falan filanlar.muzige takilip kaliyorum,her zamanki gibi.
((you can feel free))
evet,bira asirmanin vakti geldi bence.bakalim neler varmis.
evet bu dolap tam bir bira madeni!!veee biramizin adi daaaa hidir berk!(aslinda people call him like kinda warsteiner or sth).harika!acacak bulamadim!kapagini acamadigim bir bira ne isime yarar ki ama:(
neyse ben de acmadan icerim huh :p
hemen pes etmemeliyim!
evet harikayim,actim :)
tekrar muzik o zaman.
(massive attack guzel gidiiyör.then keep on listening to that group babe:)
mamma miaa!
o zaman bahsetmek istediklerime donebilirim,hazirim haydar!
evet,istemiyorum hayatimda hic bir sorumluluk.odevler,akrabalara karsi olan yukumlulukler,sirf yapilmasi gerektigi icin yapilan seyler istemiyorum.sanirim istanbulu biraz da bundan seviyorum.cunku orda yolda giderken birine selam vermek zorunda degilim;kaafami egdigim anda sadece ben olabilirim!
corumda ise (ki gercekten orayi sevmiyorum) yolda asla yere bakarak yurumemen lazim.kucuk sehirlerin en nefret ettigim ozelligi:eger yere bakarak yurumezsen tanidiklarini (ki yuzlerccedir) goremez ve selam veremezin!...
bu belki cok basit gelebilir okuyunca,ama bir muddet de olsa bu aciya maruz kalirsaniz ne demek istedigimi anliyosunuz demektir.bu artik size aci veren bir yukumluluktut cunku.ne yazik ki evet,boyledir iste.

bu sarkiya bayiliyorum okuyan :massive attack-angel.dinlemeden olmeyin!dinleyin ve sonra da ölün demiyorum tabi,kastim o degil-sanirim :p

hay lanet!alinganligim tuttu yine hayir ayla hayir yaa tutmamali!gecti ki!hem,teardrop on the fire,yani gecti! :)evet sanirim.
hayir.

neyse bunu da siktir et aman.sacma yaa sacma bence,sizce de bence mi?yani bazen hepimiz sacma degil miyiz... =)
icimden boyle bagira cagira sarki soylemek geliyo ama ne zaman soylesem herkes kulaklarini kapatiyo yaa,bu cok kotu bi sey :)
offf icim cok sIkILdI.gidiyorum.ama gidersem yapacak en ufak bir seyim bile yok.o nedenlen vazgecmek uzereyim.vee vazgectim.
sacmasapan seylerle uzattigimin farkindayim ama icimden geliyo bos bos kelimeleri siralamak.dur bekle yeni bir sey yazarsam aklima dogru durust seyler gelir belki.

Hiç yorum yok: