20090222

silsile-i saçmalıklar müsmilesi

amuda kalkmak istegi geliyo icimden hani her zamanki gibi,bilirsiniz,yapamadıgınız bi seyi yapma istegi.yani aslında hepimizin istekleri var evet cidden var.ama yapamadıgın seyleri yapmak istemek hem seni daha cok hüsrana ugratıyo hem de yapamayacagını bile bile yine de istiyosun ve bu da daha bi karamsar yapıyo.bkz ucmak.kendimi bildim bileli ucmak istedim.ama ucak olmadan,kendi kanatlarımla.yani kastım orkid de degil kanat derken.hani şu sırttan cıkan kanatlardan istiyorum,sinek gibi.etrafta vızır vızır ucusan bi ayla ahahhahh cok hos olmaz mıydı =))))
iste ondan sonra otobüste insanları incelerken düsündüm:ne kadar cok farklı seyler seyler var aslında.yani bu aslında hiç düşünmedigim bi şey değil aslında;çünkü bu benim her zaman kafamı karıştıran bi soru hatta sorun olmuştur.evet bu benim için bi sorun ları haline dönüştü;milyon milyarı insan,yani milyon milyarı dert sorun problem,milyon milyarı hayat ve kimsenin aslında birbirinden haberi yok.yani ben bunları yazarken kim bilir kaç insan tecavüze ugruyo ya da kaç kişi sevişiyo ya da kaç kişi ölüyo.bunları bilmek istiyorum ben,sahip olmadıgım her hayatı bilmeliyim.bileyim ki kendi egomu tatmin edebiliyim!!!!
neyse,sonuç olarak müzik dinlemek rahatlatıcıdır.ne dinledigine baglı gerçi ki bu da aslında o andaki psikolojine baglı.devrimci yanın tuttuysa özgün,efenime söliyim eger karamsarsan böle bunalım takılcaksan düş sokağı sakinleri,normal bi günündeysen blues yani bilmiyorum daha pek çok varyasyonu var.bu çizelgeyi sex pistols'tan massive attack'e,fink floyddan yavuz cetine kadar tasıyabilirim önemli olansa ne zaman ve nerde oldugu.
ne zaman ve nerde oldugu önemli aslında evet,çünkü her şeyin yersiz ve zamansız olmasını istiyorum.her şey yerli yerinde olursa insan olmanın ne anlamı var ki,yaşamanın bilincini kaybedeceksen ya da yaşadıgını hissedemeyeceksen.
üç noktadan oldum olası hoşlanmadım.yani bitmemişlik var onda,bi yarımsallık bi neme lazımcılık hatta bazen de.ama hayır,üç noktayı sevmem.ünlem işaretidir işaretlerin en güzeli.çünkü noktanın sahip olmadıgı o duygu ve heyecan sadece ünlemde vardır.bkz: ah!ooh!pfff!!!sieeeeee!!!! yaaa,yaaaa.işte böyle.
ünlem işaretlerini sevelim,kullanalım,kullanmaya teşvik edelim.evet,sanırım bu yazı bitti zra devam etmeye çalışmak çok yanlış olur.

Hiç yorum yok: