20090206

here comes to rain again

bira sallanmis,kopuk dolmus.kopukler de kapak acilinca fiskirmis.geriye ise yarisi dolu sisede kopukler ve biraz da bira kalmis...
bu angel var ya,dinle ve uc yani o derece.bu sarkida her sey olabilirsiniz:kus olabilirsiniz,bocek olabilirsiniz,hatta hatta denizdeki bi dalga olup yok olabilirsiniz!!!o derece!!!bu sarkinin hödösü cok iyi yani...
yuksek sesle,sadece sana ait olan muzigi dinlemek harika bir sey!(bkz.kulaklik kullanmak).
eh anlasilacagi uzre basliktaki sarkiyi dinlemekteyim.hem de yuksek sesle hem de kendim tek ben!tek basina dinlemenin getirdigi bencillikle siz insanlara sunu rahatlikla soyleyebilecegimi dusunuyorum:sadece ben dinlicem!
sizinle beraber dinlememe gerek yok,sizin iyilik dileklerinize de ihtiyacim yok.o nedenle (bu bencilligim anlik degil) bana iyi gunler ya da cok yasa ya da saglikli yasa ya da iyi aksamlar ya da.....vs vs demeyin.cunku deseniz de demesenizde sizin ne dediginizi umursamadan yapacagim yapicagim her seyi ve bu da beni ve hayatimi degistirmicek.sizin benim iyilik dileklerime ihtiyac duymadiginiz gibi ayni;sizin iyi gunlerinize ihtiyacim yok!bunu sirf soylemek zorunda hissettiginiz icin soylemenizi istemiyorum,icten olmadigini biliyorum.
(now playing at freddy´s house-rubber nose)
neyse,bunlar ne yazik ki gercekler ah hah hah hahhhhh hahhhhh(kotu kadin gulusu).
yani demek istedigim su:benim dunyam gorgu kurallarini uygulamanizi zorunsuz kiilan bir dunyadir!lutfen nezaketen veya da sirf aliskanliktan gelen bu sacma seyleri odaniza kilitleyin benim dunyama girerken!
benim yarattigim seyler gecerli burda,siz dunyalilarin uygulamalari degil yani.
bu nedenle dunyaya ait her seyi evinizde birakin gelirken;giysilerinizi,duygularinizi,tutkularinizi,sevismelerinizi,sarhosluklarinizi.cunku burasi yepyeni duygularin ve tutkularin oldugu bir yer.burda dunyaya ait bir seye yer yok!

Hiç yorum yok: