20090119

dalgayim ben fuuuu

icimden yazmak geliyor,uzun bir zamandir ilk kez hem de.ama ne hayatimda bir degisiklik,ne de iyiye ya da kotuye giden bir durum var.tamamen 'notr'um ve bu hissiyatsizlik ve bu duraganlik icimde kocaman bir bosluk yaratti:bir seyler yapma istegi.
cogu insana gecenin gec bir saatinden sesleniyorum,nerdeyse saat ucu vuracak.ama ha yarim saat once ha yarim saat sonra.zamanin artik bir anlami var mi?zaman bir seyleri degistirmedigi surece yok,yok iste.bu kadar basit her sey.
kollarimi dolamak istiyorum,sonra simsiki sarmak ve birakmamak.
birine karsi degil bu ozlem.sadece bir sey olsun istiyorum.bir sabah uyandigimda 'evet,artik boyle olmali her sey' diyebilmek.
tutanacagin bir dalinin olmasi.
ya da olmamasi.
bosluk.kocaman bir bosluk bu,gittikce buyuyen.
ben bunlarla cebellesirkense olen insanlar.
ama ben acim.simdi nolcak?hicbir yiyecegin gideremeyecegi bir aclik bu galiba evet.cunku ben her seyin tadini bir kasik corbada aldim.hicbir yemegin gideremeyecegi bir aclik oldugunu,o bir kasik corbada anladim.
bugun korktum ben.yine.insanlar beni artik korkutuyor.dengesiz insan(cik)larsa beni hem korkutuyor hem dehsete dusuruyor.
bazen ne istiyorum biliyor musunuz?bir dalga olmak.denizdeki ufak bir dalga.herkesin hayatindan bir seyler alip kiyiya atan bir dalga.dalga deyip gecmeyin,hepimizin vardir sesinde agladigimiz bir dalgasi.
ben devrik bir dalgayim.kimse beni tutamaz,tadamaz.hayatinizdan gecer giderim.size bir sey veremem belki ama cok sey goturenlerdenim.uzgunum.

Hiç yorum yok: