20090126

volume1

evet bugun frankfurtun ilk gunu.henuy disariyi gormedim,ama onu da yapcam elbet :)
uzun uzun anlatcam ama henuz bi sey yapmadim ve usenmiyo da degilim hani...
evet dun ilk defa ucak yolculugu yaptim.eglenceli bir yolculuktu benim icin ama oyle ahim sahim degil,insanlar neden abartir ki ucak yolculugunu.ucak beklerken,valiy verirken.ucaktan inince,kontroller yapilirken ve valizleri alip ayrilana kadar cok tatli bi arkadas edindim kendime.adi zeynep,alti yasindaymis.normalde sinir oldugum bi yastir ama bu kiz dunya harikasi bi sey.zeynep,uykusunu boldugu icin anaokulunu birakmis,ogrendigime gore.tanismamiz da onun oyun hamurundan bize borek yapmasiyla gerceklesti zaten.ucaga binene kadar cilginlar gibi muhabbet ettik:)hizmamla ilgili konusmanin uzerine gobegine kocaman bir ejderha dovmesini istedigini ogrendim :)cok sirin degil mi:)ucaktan inince sarilisini gormeliydiniz,sanki yillardir gorusmeyen iki dostmusuz gibi sarildi bana.zeynep de boyle,sirin mi sirin bi kizdi iste.dayim aldi bizi ve 3 saat sonra tekrar havaalanina gittik.ablam gelmisti!!!!uzun bekleyisten sonra buyuk kavusma da gerceklesti.gece erken yattik uyuduk(saat 4 olmamisti).iste simdi de sanirim hazirlanma zamani falan.bu arada blog,ablamla 2-3 gunlugune amsterdama gitme ihtimalim var!!!ruyam gercek mi oluyo ne?!...

Hiç yorum yok: