20090119

pilavin hikayesi

cok ilginc : bir an mutlusun -ve sonra poff!!!soner gider senin isigin da her yildiz gibi.yildizabenzetmek tabi ne kadar dogrudur bilmiyorum-cunku yildizlar sonsuzdur biz insanciklarin tam aksine.
sahi mutluluk neye baglidir ki?en fazla bir sise sarap,otesi yoktur mutlulugun.evet yanlis duymadiniz,mutluluk artik sadece bir siseye bagli.cunku aksi taktirde mumkun degil mutlu olabilmek.insanlari goruyorum hepsi mutsuz.surekli bir acele bir telas icindeler.surekli yetismeye calisiyolar bir seylere ama bilmiyorlar:imkansiz bir sey bu istedikleri!
neyse.konuma donuyum.cok ilginc:bir an mutlusun sonra poff!!sondun iste sen de her insan gibi zeynep hanim.zeynep hanim sabah erkenden kalkar ve gunluk islerinin pesinden kosturur.sonra da bir agirlik biner onun omuzlarina: artik ona agir geliyordur bu gunluk sikintilar,gunluk mutluluklar (sizofren aska meektup-cezmi ersoz [sadece son 9 kelime]).
en ufak bir soz bile ne kadar da degistirebiliyor bi insanin mutluluguna bugun yuz bininci kez tekrardan anladim.aslinda ufak degildi ama olsun.cogu seyin yaninda hicbir sey olmasindan mutevellit kendimi daha da kotu hissetmeme yol acti.
biraz once buz gibi pilav yedim.soguktu.ama hava kadar soguk degil.
bazen boyle acayip bir seyler oluyor.her sey bir anda tersine donuyor.sonrasiysa...
ben devrik bir goz yasiyim.
akitin beni icinizden.
icinizden geceyim..
TANRIM OLMEK İSTEMİYORUM.
henuz cok erken her sey icin.uyumak icin bile.her sey,her sey icin cok erken.

Hiç yorum yok: