20090121

to be or to be

yorgunum ben.temel anlamda yorgun.gozlerim surekli bi kapanma cabasi icerisinde.tamam kapatiyim sorun degil hep yapiyorum.ama sonrasinda yine acilcaklar ve yine yorgun olcam.degisen bi sey olacagini pek zannetmiyorum acikcasi.
yarin suruyle isim var.istanbula donmeden (ki iki hafta sonra donecegim tekrar aslinda) burda bitirmem gereken seyler var.ah bi de akraba ziyareti bunu unutmusum.
yapmam gereken odevler de hala durmuyo degil aslinda.ama halim yok,dedim ya yorgunum.
5 ay oldu ama hala ne bir yurt ne de bir ev.besleme olmaktan sIkILdIm.eve ciksam da rahatlasam keske.boyle taksim civari ne guzelolurdu be.okuluma cok uzak da degil oyle.evet evet super olurdu.ama ev arkadasim yok,tek basima cikamam ki.ben kucugum kucuk bir kiz cocugu,tek basima nasi cikayim.yine de umudum var.umarim bu umut eyleme donusur zira fiilen gerceklestirmek super olurdu be sanal gunluk.
cidden uykum geldi.saat daha bir bucuk olmadi.az kaldi ama olmadi.yakinda o da olur.umudumu kesmemeliyim.olcak olcak.elbet bir gun.ev arkadasi da bulcam,ev de,odevlerimi de yapcam,derslere de tam gircem,bogazda sicak cikolatami icicem sonra da yorulmucam.sonra da evimden cikip kucuk beyogluna ya da muskule,evet muskul'e gitcem.sonra muskul 2. evim olcak.oooh,iki tane evim oldu bu uc bes satirda gordunuz mu?=)
nelere kaaadirrr.
of yeter be sIkILdIm.hamlamisim.son 5 aydir defterime de sadece 2 kez yazmisim onu fark ettim.eh bundan dolayi da yetenek (!) gitmis,sacmalamaya donmus.hadi hep beraber sacmalayalim o zaman.herkesin ucuncu bacagi ciksin.kovalamaca oynayalim.zor olurdu tahminen.zor kelimesini gercek anlamda kullandigimi da belirtmek isterim.
11 dakika kaldi.tik.tak.tik.tak.
o zaman haydi hep beraber amuda kalkiyoruz !

Hiç yorum yok: