20090129

volume 2


eveet yeniden gelmis bulunuyorum.bir onceki yazimdan sonra aile ahalisi ve dayimla frankfurtta cılgınlar gibi gezdik(!).hayır boyle dedıgıme bakmayın aslında o kadar da kotu degildi.burası kutu gibi,aşırı bi düzen var,demiş miydim?yollar birbirine paralel ve birbirine dik!trafik o kadar düzenli ve yollar o kadar geniş ki,15milyonluk nüfuslu istanbulda bu kadar geniş yollar yokken,650bin nüfusluk frankfurtta yollar hayvan gibi!ve inanılmaz derecede türk var,sürekli türkce konusan insanlar;kafelerde veya bi markette çalışanlar türkce bilir,ya da zaten turktur,yolda birine bi sey sorarsınız (bkz fotografımızı cekebilir misiniz) türk çıkar..bunun gibi bir suru olay daha:)

ilk cıktıgımız gun alısverıs merkezlerini talan ettik;elektronik aletler acayip ucuz!8gb'lık cillop gibi ipodları 70 euroya bulabiliyosunuz!bazı seyler de acayip pahalı mesela pil,4 tane pil 6 euro!bunlar meselalar.

dun de ablamla ben yalnız dolaştık,sokak sokak gezdik,fotograf cılgınlıgı yaptık ki donunce istanbula hepsini koycam feysbuka ehe:)

sonra da tüm frankfurtu gören bi yerde oturduk bira içtik.buranın birası efese cok benziyo,hiç yadırgamadım:)

bugün kilise falan dolaştık.

şuna belirtmem gerekir ki burası kesinlikle tarihi,gezilecek bi yer değil.göreceğiniz en buyuk sey heralde her yerde bisikletle gezen insanlar ya da sürekli skate yapan kaykaycı cılgın gencler=)

yani ben bu kadar modern beklemiyodum (bkz. 285 mlik gökdelenler)

o nedenledir ki en fazla mimarisi harika olan kiliseleri gezebilirsiniz ya da alışveriş merkezlerini.

binaların mimarisi çok güzel,evler çatısız genelde.

sonra büyük caddelerden birinin bi arka sokağı genel evler ve sex shoplarla dolu.yani gündüzün 3ünde bile insanlar hiç utanmaksızın o evlere girip sırıtarak ayrılabiliyo ehue=)hele bi tane ev var,o harika bi şey;balkonlarında seksi kadın heykelleri ve erkek müşterilerin heykelleri var =)eh resim de hak getire bu evin fotosudur.

bugün de efenime soyleyim cok ucuz iki cizme aldım allaam cennet mi ne:D
neyse yawww biraz da tanımadıgım insanların blogunu kurcalıyım yeter bu huh

2 yorum:

Adsız dedi ki...

yurtdışına çıkmayalı o kadar uzun zaman oldu ki..bi' almanya yapmak lazım yine..
imrendim sana ):

Cogito dedi ki...

aman bi sex shoplar guzel :p ahahahahh amsterdama gitmek gerek...almanya? gordum yeter ;)