20090119

ruya

gecenlerde bir ruya gordum;isin garibi ayni ruyayi iki kez gordum.
ruyam o ki:
en yakin arkadasim zehra ile ben (ki ben de asli) zehranin meraki uzerine beyogluna,galatasaray lisesine giriyoruz.ama lise o gun ne hikmetse kapali ve biz de arkadaki duvardan lisenin icine pencereden giriyoruz.girdigimiz ilk oda buyuk kocaman otesi bir oda ama sadece bir yer yatagi,daginik bir yorgan ve yastik var.anlam veremiyoruz,diger odaya geciyoruz.diger oda ise bombos.tam o odadan cikarken biraz onceki yatagin sahibi bizi buluyor ve kovaliyor.bu zamana kadar okul bombosken biz okulun dis kapisindan kosarak ciktiktan sonra birden ogrenciler tenefus yapiyor oluyor ne hikmetse.bir sekilde biz o kovalayan amcadan kurtuluyoruz.ciktigimda liseden ve uniden kiz ve erkek arkadaslarimla bir sekilde hep beraber olmus oluyoruz tam balik pazarinin onunde.biz orda dururken zeki alasya ve metin akpinari goruyoruz ve fotograf cektirmek istiyoruz.uc bes fotograftan sonra onlar gidiyor fakat tam bu esnada nevizadeden 4-5 kisi elinde zincirlerle bize dogru geliyor ve olay cikariyor.liseden bir kac arkadasim ve universiteden bir kac kisi disinda birden herkes korkup kaciyor ve 15-20 kisilik bir gurup olan biz birden 4-5kisiye dusuyoruz.sonra zincirli adamlar biz kizlara cesitli tacizlerde bulunmaya baslamisken iki seferinde de korrkuyla uyandigimi hatirliyorum.
cok korkunc bir ruya degil mi sizce de?bir tane daha var boyle okullu ruyam.onu en son gordugumde 4.kez gordugumun farkindaydim ama su anda hic hatirlamiyorum.
hatirlamak da istemem,sanmiyorum.korkunctu o da ayni bunun gibi.
en az bunun kadar demem daha dogru olur hatta sanirim.
ruyalarim hep acayip olmustur.hicbir zaman ruyamda her normal insan gibi uctugumu gormedim.beni ya ejderhalar kovaladi ya da polisler.ya da en iyi ihtimalle sadece kedilerin canli kaldigi dunyada tek insandim.ya da bilemediniz aile fertlerim oldu.olum iyi bir sey degil.
sonra ben de bir kalem olmaya karar verdim.bombos beyaz sayfalara yazdim da yazdim.hep oynatildim.ama artik ben kalem degilim;artik ben bir silgiyim.her seyi silip atarim hem de ne kolaydir o.

Hiç yorum yok: