20090122

karnibahar ve sinirlenme durumu arasindaki dogru oranti

offf...bogulmak uzereyim.cok canimi sikmaya basladi artik ya yeter!bunalim donemlerimin(bkz. ergenlik) muzigini dinlemekten de sIkILdIm ayrica her seferinde.
ev igrenc kokuyo,annem berbat bi yemek yapiyo,ne oldugunu bilmedigim.karnibahar falan gibisinden bi sey heralde,soylemisti bana ama unuttum.ve bu koku benim sinir oranimi daha da artiriyo.
ama sunun farkindayim,50 yasima geldigimde de ayni sorundan cekicem.yani demem o ki ailem hatyatlarini devam ettirdigi surece (annem ve babam burda kastim aileden).hayir devam ettirsinler bu beni gercekten mutlu ediyo.ama uzaklarindayken (ki uzak yakin fark etmiyo hep ayni sey yaptiklari) bi nebze daha rahat olabiliyorum en azindan.
bogazim dugum dugum sevgili okuyan ama aglamak istemiyorum makyaj yaptim.bu durumda aglayinca oldugumdan daha bile cirkin olcam -tabi ne kadar dahasi varsa.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
evet aynen boyle bagirmak geliyo icimden.rayt naaawwww

Hiç yorum yok: